Pilates

NOVINKA

- 15. 3. - 19. 3. - šestitýdenní videokurz PILATES I. - 1 lekce týdně (6x)

- 26. 4. - 31. 5. - šestitýdenní videokurz PILATES II. - 1 lekce týdně (6x)

- nabídka pro ty z vás, kterým vyhovuje cvičení pouze 1 - 2x týdně, a to váš oblíbený pilates

- odkaz na lekci dostanete na telefon, není třeba žádná sociální síť, pouze připojení na internet (lekce zveřejňujeme na  youtube)

- jako bonus obdržíte s první lekcí instruktážní video "Jak na pilates" (cca 20 min) a zůstává k dispozici video z předchozího týdne

Termín: 15. 3. - 19. 4. 2021, 26. 4. - 31. 5. 2021

Lektorky: Jiřina Hůrková a Kačka Melišová

Cena: 500 Kč ( 6 lekcí za cenu 5) 

Přihláška zde...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PILATES

Metoda cvičení Pilates je je zaměřená na posílení zejména hlubokých břišních a zádových svalů a svalů pánevního dna. Cílem pilates je vědomé propojení těla a mysli. Pomocí soustředěných pohybů a zapojením práce s dechem pilates obnovuje celkovou vitalitu a navrací svěžest. Cvičení pilates se může provádět i s pomocí různých pomůcek (malé měkké míčky, velké míče, těžké míčky, tyče, šálové gumy, kruhy a pod). Je vhodné pro všechny věkové i váhové kategorie, ženy i muže.

PILATES BASIC

Lekce vhodná pro začátečníky nebo klienty, kteří preferují klidnější tempo s důrazem na důkladné provádějí pozic.

PILATES BALL

Při cvičení se používají velké i malé míče různých velikostí i váhy.

JÓGALATES

Spojení prvků jógy a metody pilates...Pevné, zdravé, pružné tělo a vyrovnaná mysl...Posiluje a protahuje hlavní svalové skupiny i hluboké svaly, zlepšuje držení těla, zpevňuje svaly, aniž by rozšiřoval jejich objem. Pozice v rotacích pomáhají problémům s bolavými zády. Klidná, příjemná lekce, po které určitě pocítíte, jak pracují svaly celého těla...

EXPRES PILATES

Tato lekce je určena především těm, kteří chtějí věnovat polední pracovní pauzu své kondici. Lekce trvá 35 min a je vedena tak, abyste procvičili celé tělo. Doporučujeme pracovně vytíženým ženám i mužům

 

Co s sebou na lekci:

- pohodlné sportovní oblečení

- dostatek tekutin 

- ručník

Při této lekci cvičíme naboso nebo v ponožkách.

S jakým lektorem si zacvičíte: Jiřina Hůrková, Lenka Hajšmanová, Katka Melišová. Hanka Hlaváčková, Kamila Soukupová

Kdy si u nás můžete Pilates zacvičit: ROZVRH